bazyl3 prowadzi tutaj blog rowerowy

Bazyla zmagania z rowerem.

Bodzentyn z haczykiem.

• Sprzęt Unibike Crossfire
Niedziela, 31 maja 2015 | dodano: 01.06.2015

Najpierw do Waśniowa popatrzeć jak chłopakom idzie siatkówka. Potem do Bodzentyna, bo mimo kilku przejazdów, nie widziałem zamku. Potem Św. Katarzyna, bo lody i pieczątka do książeczki. Potem miał być powrót przez Bieliny, ale tak mi się pięknie jechało z górki, że wylądowałem w Daleszycach :P Następnie, mimo sugestii dwóch starszych panów próba przedarcia się na wskroś przez daleszyckie lasy do Łagowa. Korzyść - trafiłem na historyczną ścieżkę dot. zgrupowania "Barabasza". Niefart - piasek jak cholera, padła bateria w smarcie i trekbuddy poszło się gonić, co za tym idzie, jazda na ślepo i ładne kółeczko prawie do punktu wyjazdu, czyli Daleszyc :) Szybka reorganizacja i na ostatnich nogach, łamiąc swoje zasady, z Napękowa E74ką do chałupy.

Zamek w Bodzentynie

Daleszyckie lasy © Bazyl3

Kategoria Dłuższe

bazyl3
| 12:01 poniedziałek, 1 czerwca 2015 | linkuj A endo jak zwykle przymuliło i zaszalało. Jechałem max. 62, a nie 72 km/h. Mam już Navime, więc wkrótce pojawią się mapki.
PS. Muszę wybrać jakiś fajny power bank do telefonu. Znasz się coś na tym? :)
| 09:23 poniedziałek, 1 czerwca 2015 | linkuj Wbrew pozorom nie jest ta trasa wcale taka straszna. Wydaje mi się, że wjazdu od Górna mógłbym nie przeżyć. A tak na lodach wyciągnąłem bez problemu :)
wonder
| 09:19 poniedziałek, 1 czerwca 2015 | linkuj Ładna traska. Nóżka chyba podaje skoro wybrałeś trasę z Bodzentyna przez Św. Katarzynę.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ownos