bazyl3 prowadzi tutaj blog rowerowy

Bazyla zmagania z rowerem.

Łagów.

• Sprzęt Unibike Crossfire
Środa, 28 sierpnia 2013 | dodano: 29.08.2013

Fatalny wybór trasy, ale przynajmniej wiem którego kierunku unikać :) Najpierw ładnie przez las i wioski, później przez kopalnie. Pył i sterty śmieci w miejscach postoju ciężarówek. Napęd po 5 minutach zgrzytał jakby wsypano weń tłuczone szkło :( W końcu Łagów i chwila oddechu (acz niezbyt głębokiego, bo tu też pył :( ). Baton, piciu i w stronę Nowej Słupi, czyli kolejna część gehenny. Oczo#ebny Wall-e z tyłu w żaden sposób nie pomagał i po dwukrotnym uniknięciu tylnych opon TIR-a, jazda tylko po sprawdzeniu czy z tyłu nic nie jedzie :( W końcu skręt w Zamkowej Woli i spokojna jazda wioskami do domu :)

Kategoria Krótkie

bazyl3
| 05:48 piątek, 30 sierpnia 2013 | linkuj Zobaczę, bo niedziela to dosyć dziwny dzień i nie wiem czy uda mi się wygospodarować odpowiednio dużo czasu :( Swoją drogą, nie wiem czemu, myślałem że jeździcie w sobotę i tak się ustawiałem :)
Tomq74
| 20:59 czwartek, 29 sierpnia 2013 | linkuj To może w niedziele wyruszysz to nam pokibicujesz na trasie maratonu ;) Ja nr 3033 , Mysza 3032
bazyl3
| 06:35 czwartek, 29 sierpnia 2013 | linkuj Żeby nie było, kierowcy osobówek popisywali się równie ubogą wyobraźnią. Dodam też, że kiedy zjechałem na pobocze (fatalne!) przed jedną z ciężarówek, dostałem podziękowanie od kierowcy.
PS. W weekend, jak pogoda dopisze, to mam zgodę Żony na cały dzień i chyba spróbuję dojechać do Sobkowa, a raczej spróbuję wrócić :D
wonder
| 06:29 czwartek, 29 sierpnia 2013 | linkuj W tygodniu jazda trasą na Słupię to porażka. Przez ten objazd do Kielc wszystkie tiry tamtędy jeżdżą. Lepiej wybrać się tam w weekend kiedy tiry mają zakaz. Poza tym jak to powiedział Balcerek "... wszystko parszywieje". Kiedyś zawodowi kierowcy to byli prawdziwi kierowcy z wyobraźnią. Teraz w tym zawodzie pełno jest gówniarzy którym się wydaje, że jak jedzie dużym autem to mu wszystko wolno i w dupie ma przepisy.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa umies