bazyl3 prowadzi tutaj blog rowerowy

Bazyla zmagania z rowerem.

Nad zalew.

Czwartek, 27 lutego 2014 | dodano: 28.02.2014

W ramach chwalenia się nowym, komunijnym nabytkiem (Starszy), runda rodzinna nad zalew. Szymon bezboleśnie przesiadł się na klamki i pomyka aż miło :). Kitkowi sparciało Schwalbe z tyłu :( Wieczór zimny, łapy bez rękawiczek zgrabiałe na maksa :)
PS. Licznika zapomniałem, więc tylko informacyjnie, że się zaczęło :D

akacja68
| 16:33 sobota, 1 marca 2014 | linkuj Wiem coś na ten temat:) Włożyć do samochodu 4 rowery nie jest łatwo :)
bazyl3
| 13:55 sobota, 1 marca 2014 | linkuj Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się zorganizować kilka całodniowych wypadów, a nie tylko kręcić się po najbliższej okolicy. Problem w tym, że o ile poprzedni rowerek Młodszego wchodził do bagażnika, to 20'''' Krossa już nie zechce, a mam tylko trzy bagażniki dachowe. Ech, logistyka :D
akacja68
| 16:56 piątek, 28 lutego 2014 | linkuj Kurczę, jak czytam te Twoje wpisy to za każdym razem przypominam sobie swoje bąble. Jak przesiadały się na coraz większe rowerki, jak jeździliśmy coraz dalej...
Rodzinne wyprawy pozostają dzieciom w pamięci.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa cztwa