bazyl3 prowadzi tutaj blog rowerowy

Bazyla zmagania z rowerem.

Młody heros.

• Sprzęt Unibike Crossfire
Niedziela, 30 marca 2014 | dodano: 31.03.2014

Miał być samotny Raków, ale w końcu postanowiłem ruszyć z miejsca na Włostów. Tymczasem Bartek okazał zainteresowanie, więc ruszyliśmy we dwóch z planem modyfikowania trasy na bieżąco. Przez Wojnowice dojechaliśmy do Strzyżowic, gdzie Starszy odkrył z radochą na mapie, że kościół pod którym stoimy jest pw. św. Bartłomieja :) Z racji zgłaszanego zmęczenie odbiliśmy na Opatów. Mieliśmy zawinąć w stronę domu przez Kobylany, ale nasz ambitny syn rzucił hasło "Spróbuję przez Opatów" i tak też się stało. Były ciężkie chwile, ale ciasteczka i hot-dog dodawały na pewien czas skrzydeł. I dotarliśmy do domu. SYNKU, JESTEM Z CIEBIE BAAAAAAAAAARDZO DUMNY!!!
PS. Technologicznie klapa. Najpierw nie odpalił GPS, potem w połowie drogi padła komórka, bo Mamusia wymiziała ją wieczorem grając w Candy Crush, a następnie przy próbie zmiany godziny skasowałem Bartkowi stany licznika :(