bazyl3 prowadzi tutaj blog rowerowy

Bazyla zmagania z rowerem.

Gmin zaliczanie.

• Sprzęt Unibike Crossfire
Niedziela, 26 maja 2013 | dodano: 27.05.2013

Jeden z krańców powiatu świecił białymi plamami, więc ... A że leniwe ze mnie bydlątko, to zapakowałem Uni na peża i trasę rozpocząłem od Ćmielowa. A potem było tak:
Ćmielów - Boria - Lemierze - Bałtów - Skarbka - Wólka Pętkowska - Tarłów - Wólka Tarłowska - Cegielnia - Czachów - Ożarów- Smugi - Bidziny - Wojciechowice - Drygulec - Wojnowice - Ćmielów.
W skład wycieczki weszła też partyzancka wizyta u kuzynki :D
Miałem napisać o problemach z tarłowskimi piaskami na leśnych dróżkach (35C obciążone moimi 100 kg wchodziły w drogę jak w masło), miałem pisać o bezsensownym oznaczaniu szlaków i o paru innych sprawach (leśne śmietniki), ale jechało mi się tak fajnie, że nie będę tych przykrych tematów rozwijał :D Za to trzy fotki :)

Tarłowskie piaski © Bazyl3

Bałtowski przystojniak © Bazyl3

Kolejna gmina! © Bazyl3

Kategoria Krótkie

bazyl3
| 08:54 poniedziałek, 27 maja 2013 | linkuj Zatem czekam. Ja się muszę zaopatrzyć w jakiś mały aparacik, bo ten w komórce, to jest totalna porażka :(
wonder
| 08:40 poniedziałek, 27 maja 2013 | linkuj Chyba i ja muszę zacząć pstrykać foty.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kapot