bazyl3 prowadzi tutaj blog rowerowy

Bazyla zmagania z rowerem.

Oberwanie chmury.

• Sprzęt Unibike Crossfire
Środa, 5 czerwca 2013 | dodano: 05.06.2013

Ja to się, kurna chata, wiem jak zabawić. Odwiozłem Kitka na szkolenie do Krajna Parcele, zdjąłem Uni z dachu i ruszyłem na podbój Gminy Masłów. Początkowo udawało mi się migać z chmurą, ale w końcu na drodze z Ciekot do Św. Katarzyny, przywaliło. I już do końca nie popuściło. Zjazd do Krajna w ścianie wody, zapamiętam do końca życia :(
Krajno - Bęczków - Radlin - Mąchocice - Brzezinki - Masłów II - odwrót - Ciekoty - Wilków - Św. Katarzyna - Krajno

Kategoria Krótkie

bazyl3
| 05:57 piątek, 7 czerwca 2013 | linkuj Uwierz mi, że kilka piorunów i potop potrafią zmotywować :)
wonder
| 05:52 piątek, 7 czerwca 2013 | linkuj Ale średnią masz dobrą. Rower wodny Ci służ ;-p
bazyl3
| 05:57 czwartek, 6 czerwca 2013 | linkuj I tak miałem sporo szczęścia, że udało mi się dojechać do bezpiecznego miejsca, bo moja trasa prowadziła przez tereny, które potem kompletnie zalało. Strach pomyśleć jak wyglądała Lubrzanka wzdłuż której chwilę wcześniej pedałowałem :( Powrót samochodem też w zasadzie w ostatniej chwili i to z objazdem, bo tuż przed docelowym, zalana krajówka :( Tragedia!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa biepr