bazyl3 prowadzi tutaj blog rowerowy

Bazyla zmagania z rowerem.

Podkieleckie buszowanie.

• Sprzęt Unibike Crossfire
Czwartek, 4 lipca 2013 | dodano: 05.07.2013

Libelle napisałem, że będę rowerował z chłopakami w okolicach Borkowa. Akurat. Jeśli chodzi o wybór woda - rower, moi siedmio- i pięciolatek zawsze wybiorą pluszczenie. No to tatuś na siodełko i w las, bo smażyć się na piachu wprost nienawidzi.
Borków - Trzemosna - Ujny - Pierzchnica - Skrzelczyce - Morawica - Marzysz - Borków

Na początek trochę trzęsienia dupki na leśnym bruku. Po wyjeździe w Ujnach trochę szczękałem zębami :)

Lasy wokół Borkowa © Bazyl3

Żeby nie było, ja też odpoczywałem nad wodą :D
Fontanna w Pierzchnicy © Bazyl3

A zalewów teraz mnóstwo. Właściwie za co drugim zakrętem :)
Zalew w Morawicy © Bazyl3

PS. Miałem jeszcze fotkę tony śmieci pod tabliczką "Obiekt leśny monitorowany", ale że wyjazd baaaardzo przyjemny - nie zamieszczam.

Kategoria Krótkie

bazyl3
| 20:35 niedziela, 7 lipca 2013 | linkuj Z komarzyskami to było tak, że jak stanąłem na chwilę żeby odczytać z mapy którą pożarówkę wybrać, to nawet jej (mapy) nie wyciągnąłem tylko pojechałem tak jak mi się wydawało, że będzie dobrze :) A kamyczki masujące dosyć i pogonić się nie da :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa isiem