bazyl3 prowadzi tutaj blog rowerowy

Bazyla zmagania z rowerem.

Sobotnie ekscesy :)

• Sprzęt Unibike Crossfire
Sobota, 17 sierpnia 2013 | dodano: 18.08.2013

Wreszcie! Dzieci sprzedane dziadkom, Kitek ugadany na wspólną jazdę i hejka. Blacharnią do Waśniowa i w trasę.
Waśniów - Nosów - Prawęcin - Doły Biskupie - Gębice - Brody Iłżeckie - Adamów - Styków - Dąbrowa - Kałków - Kotarszyn - Waśniów.
Plany były poważniejsze, ale górki plus dodatkowe niedyspozycje, skróciły wyjazd.
Fajne zjazdy do Dołów Biskupich (i trwożny szept Kitka: "Ale nie będziemy tędy wracać?") i kiepski rekreacyjnie (w sensie plażowania) zalew w Brodach. Ale nade wszystko miłe towarzystwo. Dzięki Żonko :D

Kitek przy jazie w Dołach Biskupich © Bazyl3

Kitek nad zalewem w Brodach © Bazyl3

Kitek na zjeździe do tamy w Wiórach © Bazyl3

Jako dodatek przejazd z Bartkiem od dziadków i samotny rajd na Opatów wieczorem.
Pomnik pamięci majora Zwierzdowskiego w Opatowie © Bazyl3

Kategoria Krótkie

akacja68
| 11:03 wtorek, 20 sierpnia 2013 | linkuj Wspólne wyprawy są bezcenne. Dobrze, ze czasami można dzieci dziadkom podrzucić;)
bazyl3
| 21:23 niedziela, 18 sierpnia 2013 | linkuj Z tego co wiem, nie jest. Ale to nie tylko brak czystej wody. Z trudem znaleźliśmy kawałek zasyfionej popiołem z fęfnastu milionów ognisk, "plaży", do brzegu której wiatr przywiał ładny zielony kożuszek syfu. Zjedliśmy na łączce powyżej :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa empot