bazyl3 prowadzi tutaj blog rowerowy

Bazyla zmagania z rowerem.

Z Bodzentyna.

• Sprzęt Unibike Crossfire
Sobota, 27 lipca 2013 | dodano: 28.07.2013

Dziś bez zdjęć, bo aparat, chyba ze względu na temperaturę, porobił same mazie :( Do tego upał właśnie, który wykończył mnie totalnie. Pierwszy raz, przy niespełna 70 przejechanych km dorwały mnie skurcze :( No i opona. Kenda Khan na trasie z Zagnańska na Świnią Górę wylała się bułą u góry co wyszło podczas zjazdu z tej ostatniej. Upuszczenie powietrza i modlitwy na szutrowych drogach poskutkowały dotarciem do 751, którą, nie kombinując wróciłem do Bodzentyna :(
Na plus - bardzo fajna traska, gdzie znajdą coś dla siebie nie tylko miłośnicy rowerowania w wersji flat (moi!), ale i ćwiczący żelazną łydę (Występa!).
Bodzentyn - Psary - Występa - Belno - Zagnańsk - Świnia Góra - Dalejów - Suchedniów - Bodzentyn

Kategoria Krótkie

bazyl3
| 05:48 poniedziałek, 29 lipca 2013 | linkuj Naprawdę nie wiem co jest grane. Jeździłem dalej i przy podobnych temperaturach, ale nigdy tak nie miałem, żeby się martwić czy dam radę wrócić :( Wczoraj na basenie też skurcz za skurczem :(
wonder
| 19:51 niedziela, 28 lipca 2013 | linkuj Za słabo się nawodniłeś dzień wcześniej ;-))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa razpr