bazyl3 prowadzi tutaj blog rowerowy

Bazyla zmagania z rowerem.

Z Ożarowa.

• Sprzęt Unibike Crossfire
Sobota, 10 sierpnia 2013 | dodano: 11.08.2013

Tym razem blacharnią do Ożarowa, a potem ...
Czachów - Janów - Nowe - nadwiślańskie chaszcze - Łęg Rachowski - Annopol - Opoka Duża - Janiszów - Zawichost - Dziurów - Wyspa - Grochocice - Bidziny - Jasice - Ożarów
Dziękuję koledze Wonderowi, zwolennikowi asfaltu, za wyrozumiałość i stoicki spokój, kiedy miast szerokiej utwardzonej drogi, zobaczyliśmy wyższe od nas trawiory, przez które prowadziła "droga" w postaci dwóch śladów po przejeździe traktora :)
Poza tym fajna przeprawa promowa przez Wisłę pod Zawichostem i niefajny wiatr na powrocie, który wyssał ze mnie resztki minimalnej formy jaką dysponowałem przed wyjazdem :D
PS. Z racji pozostawienia komórki w aucie zdjęć brak :(

Kategoria Krótkie

bazyl3
| 05:53 poniedziałek, 12 sierpnia 2013 | linkuj Przy dwóch małoletnich łotrach, którzy przedkładają ganianie na Orliku i przyległościach jego nad rowerowanie, ciężko znaleźć czas. Jak podrosną i nie będzie ich trzeba pilnować, a zdrowie pozwoli, to nadrobię. I zacznę zabierać prawdziwy aparat :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa epatr